Call Tracking

Napiši svoje iskustvo
120.00
10 dana
+

Detaljan opis

Call Tracking – Mjerite i Optimizirajte Svoje Interakcije s Kupcima

Call tracking (praćenje poziva) ključan je alat za tvrtke koje ovise o telefonskim pozivima kao glavnom izvoru leadova ili korisničkih interakcija. Naša usluga Call Trackinga pomaže vam pratiti i analizirati telefonske pozive, pružajući dragocjene uvide u to kako kupci dolaze do vašeg poslovanja, koji marketinški napori donose pozive i kako učinkovito vaš prodajni tim pretvara leadove u prodaju.

 

Što uključuje naša usluga Call Trackinga?

  • Jedinstveni brojevi za praćenje
    Dodjeljujemo jedinstvene telefonske brojeve različitim marketinškim kanalima (npr. web stranica, društvene mreže, Google Ads) kako bismo pratili izvor svakog telefonskog poziva.

  • Analitika poziva u stvarnom vremenu
    Omogućujemo pristup analitici u stvarnom vremenu za praćenje broja poziva, trajanja poziva i drugih ključnih metrike kako biste razumjeli angažman kupaca i učinkovitost kampanja.

  • Snimaње i transkripcija poziva
    Snimanje i transkripcija poziva za bolju kontrolu kvalitete, obuku tima i uvid u potrebe i želje kupaca.

  • Integracija s CRM i marketinškim alatima
    Jednostavno povezivanje podataka o pozivima s vašim sustavom za upravljanje odnosima s kupcima (CRM) i drugim marketinškim platformama kako biste dobili potpunu sliku o interakcijama s kupcima.

  • Napredno izvještavanje
    Detaljna izvješća koja pokazuju koje kampanje generiraju najviše poziva, tko konvertira i koja područja trebaju poboljšanje.

  • Usmjeravanje poziva i prilagodba
    Usmjeravanje poziva na odgovarajući odjel ili člana tima prema unaprijed definiranim pravilima, osiguravajući da svaki poziv bude preuzet od strane prave osobe.

 

Prednosti naše usluge Call Trackinga

  • Razumijevanje koja kampanja generira pozive
    Praćenje koja od vaših marketinških kampanja (npr. Google Ads, društvene mreže, email kampanje) generira najviše poziva, omogućujući bolje raspodjeljivanje budžeta.

  • Optimizacija marketinških strategija
    Iskoristite podatke iz call trackinga za usavršavanje marketinških strategija, usmjerite se na kanale koji donose najbolje rezultate.

  • Unapređenje korisničkog iskustva
    Praćenje snimaka poziva pomaže u prepoznavanju prilika za poboljšanje korisničke usluge i osigurava da vaš tim pruža vrijednu podršku.

  • Povećanje stopa konverzije
    Steknite uvid u to kako vaš prodajni tim pretvara pozive u prodaju i poduzmite korake za poboljšanje učinkovitosti.

  • Bolje praćenje povrata na ulaganje (ROI)
    Mjerite povrat na ulaganje u marketinške kampanje na temelju broja leadova i prodaja generiranih iz telefonskih poziva.

 

Primjene Call Trackinga

  • Generiranje leadova
    Pratite pozive generirane raznim kampanjama za lead generation kako biste prepoznali najučinkovitije kanale za akviziciju novih kupaca.

  • Korisnička podrška
    Koristite call tracking za praćenje učinkovitosti vašeg tima za korisničku podršku i osiguravanje brzih odgovora na upite kupaca.

  • Optimizacija prodaje
    Procijenite kako vaš prodajni tim pretvara pozive u prodaju i optimizirajte njihov učinak na temelju podataka u stvarnom vremenu.

  • Mjerenje uspješnosti kampanja
    Mjerite uspjeh online i offline kampanja prateći pozive generirane svakim oglašivačkim naporom.

 

Naša usluga Call Trackinga pomaže vam u donošenju odluka temeljenih na podacima, poboljšanju korisničkog iskustva i optimizaciji marketinških napora. Kontaktirajte nas i počnite pratiti i analizirati svoje telefonske pozive kako biste poboljšali performanse svog poslovanja!

Komentari i recenzije

Nema komentara