Sve što možemo napraviti za vas

Jedna potreba, jedna aplikacija

Naši poslovni sustavi temelje se na Odoo aplikaciji. Odoo je belgijski softver otvorenog koda koji smo maksimalno prilagodili hrvatskom tržištu. Odoo je hvaljena aplikacija zbog svoje preglednosti i stoga jednostavne razumljivosti u radu, što je bio i nama osnovni lajtmotiv da radimo s ovim softverom. 

Većina naših klijenata može se svrstati u projektno poslovanje, drugim riječima, uglavnom naši savjetnici kroje sustav upravo prema vašoj mjeri, kako bi maksimalno mogli organizirati i digitalizirati vaš poslovni sustav. Držimo se krilatice "Ured bez papira" što znači da maksimalno gledamo da dokumentacija bude digitalno arhivirana, odobrena i samim time sprovedena. Time naši klijenti dobivaju na fleksibilnosti i na brzini u radu i donošenju odluka.

Naravno za one manje klijente, start-up tvrtke, ili jednostavno tvrtke s manje od 10 zaposlenika, napravili smo jednostavna plug&play rješenja koja možete pogledati ovdje. Za sve ostalo slobodno nam se obratite na info@connect.hr

Naša gotova rješenja za brzi početak

Connect ERP - Odoo Comunity Edition

ERP (Enterprise Resource Planning) softver za male poduzetnike. Community verzija ODOO 13 poslovne aplikacije.

Connect ERP + CRM - Odoo Community

ERP (Enterprise Resource Planning) softver za male i srednje poduzetnike. Community verzija ODOO 13 poslovne aplikacije zajedno s CRM modulom

Connect ERP + CRM + Web - Odoo Community

ERP (Enterprise Resource Planning) softver za male i srednje poduzetnike. Community verzija ODOO 13 poslovne aplikacije s CRM modulom i Web stranicom

Connect ERP + CRM + Web + eCommerce - Odoo

ERP (Enterprise Resource Planning) softver za male i srednje poduzetnike. Community verzija ODOO 13 poslovne aplikacije s CRM modulom i Web stranicom i web trgovinom.

Odoo projektno rješenje

Sustav po vašoj mjeri

Prodajni moduli

Prodaja

Prodajni modul za veleprodaju, izdavanje prodajnih naloga, ponuda i praćenje realizacije.


CRM

Customer Relationship Managment modul za praćenje aktivnosti s klijentima.


Najam i rezervacije

Modul za najam i rezervacije kojim pratite i kalendarski resurse za iznajmljivanje.

Pretplata

Pojednostavite svoje procese zakazanih izdavanja računa. Automatsko izdavanje računa.


POS blagajna

Standardna maloprodajna blagajna povezana s všim matičnim ERP sustavom.


POS za restorane

POS sustavi za restoranske pogone, podrška za praćenje stolova i kuhinju prema normativima.

Financijski moduli

Računovodstvo

Prodajni modul za veleprodaju, izdavanje prodajnih naloga, ponuda i praćenje realizacije.


Dugotrajna imovina

Upravljanje dugotrajnom imovinom unutar vašeg poslovnog sustava, amortizacija i otpisi.


Digitalni potpis

Digitalno potpisivanje dokumenata. Odobravanje dokumenata i slanje potpisanih.

Troškovi

Praćenje troškova poslovanja i hladnog pogona. Evidencija svih troškova.


DMS (dokumenti)

Sustav upravljanja dokumentima, arhiviranje, odobravanje, evidencija kompletne dokumentacije.


Operativni moduli

Skladište

Praćenje skladišnih zaliha, evidencija ulaza i izlaza, među skladišnih transporta.


Nabava

Kontrola skladišnih zaliha. Izdavanje narudžbenica i praćenje nabave. Evidencija ulaznih resursa i robe.


PLM sustav

Upravljanje promjenama u proizvodnji, nadogradnjama i korekcijama.


Kontrola kvalitete

Kontrola proizvodne kvalitete. Evidencija, LOT-ovi, praćenje serija i evidencija kriterija.

Proizvodnja

Kompletni modul za praćenje proizvodnje, kreiranje proizvoda unutar sustava prema normativima.


Vremenska dinamika

Upravljajte svojim aktivnostima i resursima radne snage. Držite svoje projekte pod kontrolom.


Održavanje

Upravljajte troškovima održavanja proizvodnog pogona, alata i ostale infrastrukture.


  Servisni, produktivni i resursni moduli