Restoran InTime
U sklopu Connect ReVival KIT powered by HoReCa Point, aktivirali smo svoje prve klijente, pogledajte kako možete marketinški pokrenuti svoj posao

Kriza s virusom Covid-19 je pogodila sve, ali u Hrvatskoj najviše upravo ugostiteljski sektor. Srećom na našem tržištu postoje već rješenja za dostavu hrane te oni koji su se odvažili samo na dostavu i Take Out su vjerojatno uspjeli opstati i preživjeti ovaj težak period. No, Connect je napravio jedan iskorak i omogućio web stranicu i eCommerce sustav za restorane kako bi mogli i samostalno vršiti uslugu Take Out ili dostave ako to žele, ali time i osigurati bolju pozicioniranost na tržištu, a tu su naravno i naši paketi za održavanje digitalnog marketinga koji tome dodatno doprinose.

Connect ReVival KIT powered by HoReCa Point.

HoReCa Point je marketplace sustav koji je razvio Connect te u sklopu kojega je na jednom mjestu osigurana nabavka svih relevantnih artikala i usluga koje su vezane za ugostiteljsku i hotelijersku branšu.

U sklopu projekta HoReCa Point osmislili smo sustav kojim nam je želja olakšati vlasnicima restorana kvalitetnu prezentaiciju na online tržištu uz besprijekorno kvalitetnu SEO optimizaciju, što će ih svakako gurnuti u sam vrh tražilica.

Što sve nudi Connect ReVival KIT za ugostitelje? Tu su ponajprije tri osnovna elementa koja čine ovu cjelinu i zašto to zovemo KIT. Naime radi se o 3 faze marketinškog pristupa. Prva je kreiranje kvalitetne stranice/eCommerce sustava za prezentaciju vašeg ugostiteljskog objekta, odnosno vaše ponude u samom objektu. Također eCommerce sustav omogućuje postavljanje kompletne ponude podijeljene u kategorijama, tako da su svi jelovnici dostupni i pregledni detaljno na samoj stranici. To je također preduvijet i osnovica za svako dalje marketinško djelovanje, obzirom da mi gradimo sustav koji sav promet posjećenosti usmjerava upravo na vašu stranicu.

Odoo • Image and Text

Web stranica / eCommerce za narudžbe

Kao jedan dobar primjer stranica www.restoran-intime.hr pokazuje okvirno koliko se može poigrati s dizajnom, naravno želje klijenata mogu biti i veće te time i atraktivnija stranica za samu prezentaciju ugostiteljskog lokala.

Svakako iako se ovjde u temelju govori o eCommercu, odnosno klasičnom sustavu za online narudžbe, ova verzija je maksimalno prilagođena ugostiteljskoj branši s nekim specifičnostima koje su potrebne za njihovo poslovanje.

OSNOVNI SET (KIT)

Naravno svaki naš korisnik dobiva pristup pozadinskom sučelju svojeg sustava na kojim obavlja sve najosnovnije logističke aktivnosti.


Pozadinsko, administrativno sučelje omogućava vam da:

  • upravljate kategorijama svojih jelovnika

  • upravljate samim jelovnicima, ponudom jela i pića

  • kreirate opisne stranice (CMS)

  • pišete novosti (BLOG)

  • aktivirate promotivne akcije, kampanje

  • slažete bannere i galerije slika

To su naravno sve osnovne funkcionalnosti koje su baza online poslovanja i tu su naravno na raspolaganju. No dorade su napravljene na sustavu kako bi mogao bolje služiti operativi samog restorana stoga smo najprije integrirali sustav za aktivaciju Radnog vremena. Naime online ponude su u osnovi stalno aktivne i vidljive kupcima, i dok će u većini eCommerce aplikacija ove ponude biti dostupne za narudžbu i u 3 ujutro i 3 popodne, restorani si ne mogu dozvoliti da im kupci naručuju jela i pića u vrijeme kad nisu aktivni jer im ne mogu to isporučiti. Stoga korisnik može definirati radno vrijeme svog restorana i van radnog vremena se neće moći naručivati ništa s jelovnika/kataloga.


 Jednim klikom na kalendarsko polje označit ćete dane na koje niste aktivni zbog praznika ili vaših godišnjih odmora.

Svakako na pragu radnog vremena, restorani često ne mogu uopće primati online narudžbe za dostavu ili take-out jer su jednostavno preopterećeni gostima koji su fizički njima u lokalu. U tom slučaju potrebno je moći zatvoriti objekt privremeno što jednostavnije, a za to smo se pobrinuli jednim gumbom koji se nalazi na samoj naslovnici.


Te ovim klizačem možete deaktivirati svoju kompletnu ponudu na određeni vremenski period

Također kako bi restoran mogao uopće podesiti zone u kojima može uopće napraviti dostavu, osigirali smo modul koji može definirati točnu zonu dostave. Svaki vlasnik restorana može doslovce kreirati zonu ili zone za dostavu s različitim dostavnim naknadama. Ovaj modul je opet izuzetno važan kako se ne bi zbunjivalo kupce, odnosno kupac odmah dobiva na jelovniku informaciju da li je dostava moguća na njegovu adresu obzirom na njegovu geolokaciju.

Jednom kada kupac naruči, obzirom da se ovdje radi o proizvodu koji se isporučuje unutar 45 minuta, svakako ako je kupac možda promijenio mišljenje, želi promijeniti narudžbu, dodati nešto i sl. može to napraviti unutar 5 minuta od kad je napravio narudžbu,


odnosno osigurana mu je tipka X PONIŠTI, kojom može poništiti narudžbu i jednostavno napraviti novu. Tako smo nadogradili i modul "Poništavanje narudžbe od strane korisnika".

Jelovnike vlasnik restorana također definira u eCommercu drugačije nego standardni proizvod. Naime jelovnici su često dio samo dnevne ponude ili mjesečne, tromjesečne (sezonske) i slično. Također neka jela se ponavljaju točno na određene dane, a isto tako su dostupna samo u određene periode. Tako smo razvili dodatak kojim upravljate dostupnosti vašeg jela.


Kompletna komunikacija s korisnicima koji su napravili narudžbu odvija se preko "Statusa" koji su u biti predefinirani predlošci i mijenjaju se padajućim izbornikom ovisno o tome u kojoj je fazi narudžba doista. No komplenti e-mail predlošci koji se šalju kupcu se dizajniraju i definiraju unaprijed stoga nije potrebno "javljati" kupcu što se događa i vrlo je jednostavno odaslati lijepi informativni e-mail u kojem je statusu narudžba.


Statusi narudžbe mogu se mijenjati na desktopu ali i na mobilnoj aplikaciji za upravljanje narudžbama koja je dostupna u sklopu naših paketa za održavanje marketinga i prodaje.

Također u ovom sustavu integriran je i Newsletter generator putem kojeg možete svakodnevno slati svoje ponude. Predlošci newslettera se definiraju unaprijed, a korisnici se mogu vrlo jednostavno prijaviti na newsletter putem web stranice ali i društvenih mreža za koje smo priredili konektore poput Facebook-a. 

Kompletna stranica je RESPONSIVNA i prilagođena za rad na mobitelu, kao i drugim prijenosnicima, skoro kao mobilna aplikacija jer koristi PWA (Progressive Web Application) tehnologiju.

PROŠIRENI SET (KIT)

U proširenom setu dobivate kompletnu Android aplikaciju za upravljanje narudžbama odnosno dostavama narudžbi. Naime ukoliko imate vlastitu dostavu ili radite s nekim na Ugovor, možete ovom aplikacijom povezati vaš web sustav za narudžbe sa samim dostavljačima.

Aplikacija ima administrativno sučelje i korisničko sučelje, odnosno pristupe za vozače i vas kao upravitelja. Putem aplikacije možete pratiti u realnom vremenu lokacije vozača, pratiti vrijeme isporuke, dodjeljivati narudžbe dostavljačima, te putem OTP koda provjeravati da li su narudžbe doista isporučene.  (OTP kod je kod koji dobiva kupac i koji mora dati dostavljaču da ovjeri isporuku, radi se o 4-znamenkastom broju)


Dostavljači naravno imaju svoje sučelje u kojima mogu podesiti svoje osnovne podatke, prihvatiti ili odbiti dodijeljene narudžbe, te pratiti što sve i kome moraju dostaviti. Kontakt podaci kupca su im također dostupni za vrijeme dostave.


Komunikacija s vašim dostavljačima ili vanjskim suradnicima je time glatka i jednostavna.

Naravno vas ne sprječava da koristite i dalje dostavljačke aplikacije i službe koje postoje na tržištu, a za to smo vam osigurali DATA FEED konektore i API module kojima možemo za vas odraditi integraciju s preferiranom dostavljačkom službom te time ne morate svakodnevno ažurirati podatke na svim mrežama već samo na svom vlastitom web sučelju.

NAPREDNI SET (KIT)

Napredni sustav vam donosi i digitalno oglašavanje u vaš prostor. Naime, u sklopu naših paketa za marketing i prodaju, u ovom paketu dobivate ekran od 42" (SMART TV) u kojem već instalirana aplikacija DSS (Digital Signage System) od HoReCa Point. Što vam omogućuje dvije stvari:

1. Oglašavanje svoje kompletne ponude unutar lokala - odnosno naši dizajneri kreiraju za vas video prezentacije vaših jelovnika koji se onda kontinuirano prikazuju na oglasnom prostoru ekrana i pozivaju kupce na različite načine na interakciju. Ovaj sustav također je povezan na modul u osnovnom paketu za promocije, tako primjerice ako ste odlučili za neko jelo u određeno količini narudžbe pokloniti neki desert ili neko piće, možete aktivirati kod na DSS sustavu koji će kupci moći iskoristiti putem mobitela na vašoj stranici kod narudžbe. Imate promociju nekog vina, paketa za večeru, proslavu, vjenčanja ili sl... Sve to možete jednostavno oglasiti putem DSS sustava.


2. Obzirom da je ovo oglasni sustav preko HoReCa Point projekta, i drugi će se htjet oglasiti sa svojim proizvodima, kao primjerice, neka poznata pivovara izlazi s novim okusom piva i sl. U svim tim situacijama vaš DSS ekran i to svaki zasebno (a možete ih neograničeno povezati) zarađuje za vas. I tjedno vam isplaćuje zaradu od oglašavanja. Time komercijalizirate svoj prostor ali i promovirate proizvode koji ionako nudite svojim gostima.

Ukoliko se odlučite na suradnju s nama svakako pogledajte i naše pakete za mjesečno održavanje, marketing i prodaju!


Connect ReVival KIT

Aktivirajte još danas svoju vlastitu stranicu i sustav za narudžbe i marketing vašeg restorana.

Odoo • A picture with a caption
Connect ReVival KIT dostupan u 3 verzije
Restoran InTime
Andrea Rukavina
9 ožujka, 2021
Podijelite ovaj post
Arhiviraj
Prijavi se to leave a comment
Duga Global
Konfiguracija proizvoda je ponekad pravi izazov, pravilno podešena donosi vrhunske rezultate